شنبه، دی ۱۶، ۱۳۸۵

NO GOOD TV

برای دیدن تیزر تبلیغاتی این شبکه روی خطوط بالا کلیک کنید

شبکه تلویزیونی جدیدی از آمریکا به نام ان جی تی وی از ماه فوریه به روی ایر خواهد رفت.این شبکه که مدیران و صاحبان این شبکه ایرانی هستند در مورد حرفهای نگفتنی و زده نشده در رسانه های جهان در باره هنرمندان و سیاستمداران دنیا و مخصوصا آمریکاست.این شبکه شبکه ای جهانیست و به زبان انگلیسی خواهد بود.ولی از نوع پخش و ماهواره مورد نظر این شبکه اطلاعی در دست نیست.اطلاعات بیشتر را بزودی به شما عزیزان و همراهان خواهیم داد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مرسی که به وبلاگ من سر زدید.بله polsat هک شد و برای دیدن کانالهای آن:در منوی کد دهی دستی در قسمت نجرا ويژن كدها را چنين بنويسيد:
N 7101 00 0AA31242625E2C2C
N 7101 10 5A8600D1F9E93B33
N 7101 01 BE0FDC9BF742F9C4
N 7101 11 A856847B24B9D845

ناشناس گفت...

متاسفم.حق با شماست.این کدها در چندین سایت اعلام شده بودند ولی من خودم چک نکرده بودم.البته بر روی کارتهای دی وی بی هیچ مشکلی وجود نداره.ولی در مورد رسیورهای خانگی هنوز که کد دستی که کار بده اعلام نشده.لازم به ذکر هست که من خودم کدهای دستی بیشماری رو چک کردم ولی تا الان در مورد پلست به نتیجه نرسیدم.سایت پشتیبانی استارست هم که همیشه در این مورد پیشتاز بوده هنوز پچ جدیدی ارائه نداده.موفق باشید.